Deze keer een echte nieuwsbrief; allereerst een link met een naar mijn mening heel heldere uiteenzetting over de toestand in Israël waar ik graag uw aandacht even voor vraag. Ik denk dat het allerbelangrijkst is u hierover een mening te vormen namelijk.
Tweede is een ander verdómd belangrijk artikel, wat u vanaf uw scherm direct kan lezen en als laatste een leuke melding die het kaasmaken hier betreft. Deze kan vanaf heden worden bekeken op onze site. Ik ben er trots op en wil graag mijn woord van dank hierbij doen naar Andrea die dat filmpje verzorgd heeft.
Tot zover, Niek.
“Seksualiteit wordt gebruikt als wapen van maatschappelijke ontwrichting”
interview desiree rover
Beeld: MKFOTOGRAFIE
Désirée Röver over het transgenderisme
Désirée Röver over het transgenderisme
Datum: 15 oktober 2023
Samen Leven
Anja Veerman
“Jonge kinderen krijgen via schoolprogramma’s volwassen seksuele handelingen opgedrongen die voor hen volstrekt ongeschikt zijn. Te vroege voorlichting en onderwerpen als transgenderisme kunnen blijvend impact hebben, omdat kinderen nog heel vatbaar zijn voor inprenting”, zegt medisch onderzoeksjournaliste en auteur Désirée Röver.
Schrijfster en onderzoeksjournaliste Désirée Röver is vooral bekend als criticus van vaccinaties. In 2009 publiceerde zij het boek Baarmoederhalskanker – HPV-vaccins als een ‘deus ex vagina’, waarin zij de HPV-vaccinaties van jonge meisjes en vrouwen bekritiseert. Daarin was zij haar tijd vooruit: de overheid voert nog steeds (en zelfs uitgebreider) campagne voor de HPV-vaccins, terwijl er steeds meer bewijzen zijn dat deze onveilig en nutteloos zijn. (dakl.nl/hpv-vaccin)
Maar voor Röver zijn de vaccinaties slechts een onderdeel van een veel breder project dat erop is gericht de menselijke samenleving grondig te ontregelen. De ‘genderideologie’ die op dit moment op de maatschappij wordt losgelaten en de ‘seksuele revolutie’ die vanaf de jaren ’60 plaatsvond, zijn andere uitingen van hetzelfde fenomeen.
Röver geeft in het hele land veelbezochte lezingen onder de titel Seksualiteit als een wapen van maatschappelijke ontwrichting, waarin zij ingaat op de achtergrond van de huidige seksuele toegeeflijkheid, homo-verering en het ‘transgenderisme’.
Waar komt de huidige obsessie met gender volgens jou vandaan?
“Gender als term stamt uit de jaren ’60 en komt uit de koker van de Nieuw-Zeelandse psycholoog John Money. Hij baseert zich onder meer op onderzoek uit eind jaren ’40, begin jaren ’50, van seksonderzoeker en zoöloog Alfred Kinsey, die wordt beschouwd als de man achter de seksuele revolutie. Hij was een op seks belust persoon over wie veel naar buiten kwam, onder meer door de kritische boeken over hem van Judith Reisman – ik kende haar persoonlijk. Reisman was fel tegenstander van Kinsey’s idee dat kinderen vanaf hun geboorte seksueel zijn. Op de bovenverdieping van zijn instituut organiseerde Kinsey perverse seksorgieën met stafleden en studenten. In 1948 en 1953 verschenen twee boeken van hem, The Kinsey Reports, over het seksuele leven van Amerikaanse mannen en vrouwen. Daarbij maakte hij gebruik van valse data, verkregen via prostituees, homofielen, pedofielen en zedendelinquenten, die daarbij ook kinderen gebruikten. Baby’s van twee maanden tot jongens van 15 jaar werden ‘getest’ op hoe vaak zij tot een orgasme konden komen. The Kinsey Reports, waarvan meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht, vormden mede de aanzet tot de seksuele revolutie uit de jaren ’60.”
Wat was de rol van John Money?
“Money was een Nieuw-Zeelandse psycholoog aan de Johns Hopkins Universiteit in de Verenigde Staten. Net als Kinsey moedigde hij groeps- en biseksuele seks aan. Met vroegtijdige seks, incest en pedofilie had hij eveneens geen problemen. Hij introduceerde de term gender. In tegenstelling tot sekse, dat verwijst naar onmiskenbare biologische eigenschappen, gaat gender over sociale eigenschappen. En daarmee heb je een glijdende schaal om je gang te gaan met allerlei types en variaties. Money’s theorie stelt dat baby’s genderneutraal zijn bij de geboorte en dat de omgeving bepaalt of een kind zich mannelijk of vrouwelijk voelt. Zijn bekendste experiment is dat met de Reimer-tweeling. De ouders zagen Money op tv vertellen dat, als je er vroeg genoeg bij bent, een jongen als meisje kan opgroeien en andersom. Het raakte hun interesse, omdat de penis van hun baby Bruce zwaar beschadigd was geraakt tijdens zijn medische besnijdenis. Money moedigde de jonge ouders aan Bruce te castreren, als meisje op te voeden en hem nooit te vertellen dat hij oorspronkelijk een jongen was. Bruce werd Brenda, maar Brenda had geen interesse in meisjesdingen. Met beide kinderen gingen de ouders terug naar Money, die de twee jongens jarenlang seksuele handelingen met elkaar liet doen om het vrouwelijke van Brenda te bekrachtigen. Dat lukte niet. Brenda hoorde op zijn dertiende van zijn ouders dat hij een jongen was. Hij ging verder als David. Het gezin was zwaar getraumatiseerd geraakt en beide broers pleegden tenslotte zelfmoord.”
Waren de theorieën van Kinsey en Money ook niet taboe-doorbrekend? De jeugd uit de jaren ’60 en ’70 ervoer hun tijd toch als seksuele bevrijding?
“Die jaren waren belangrijk qua beïnvloeding. Het was het begin van de globalisering. Mensen denken vaak dat bewegingen als feminisme, de vrije seks en Flower Power spontaan ontstonden vanuit de bevolking, maar die zijn allemaal kunstmatig gepusht. Onder andere door het Tavistock Institute of Human Relations in Londen, dat na de Eerste Wereldoorlog werd opgericht om de shell shock (posttraumatisch stresssyndroom) bij Britse militairen te behandelen. Die benadering ging in 1921 over in het zoeken naar hun breekpunt.
Het instituut is altijd doorgegaan met experimenteren met psychologische beïnvloeding: de zogenaamde Shock- doctrine. De Frankfurter Schule, een van oorsprong Duitse neomarxistische ideologische stroming die na de Tweede Wereldoorlog erg invloedrijk was, speelde ook een rol in het aanjagen van de seksuele revolutie in de jaren zestig. Zij waren uit op chaos. Alleen dan zou de Nieuwe Wereldorde kans van slagen hebben.
Gezin, christelijke en seksuele normen en waarden moesten worden ingeruild voor “een cultuur van pessimisme en een wereld in de steek gelaten door God”, zoals één van hen, George Lukács, schreef. Als je mensen in hun seksualiteit pakt, verzwak je ze. In chaos zijn mensen gemakkelijk te beïnvloeden. Bij transgenders komt daar nog bij dat als ze niet meer weten wie ze zijn, ze van zichzelf los raken en depressief worden. Vooral als ze merken dat de problemen die ze vóór de transitie hadden, nog steeds aanwezig zijn. Wat van binnen zit, kan niet aan de buitenkant worden opgelost. Er wordt ontzettend veel geld verdiend aan het transformeren van transgenders. Het is een grote medische industrie geworden.”
Wat zijn de gevolgen voor de manier waarop wij in onze samenleving met seksualiteit omgaan?
“We kunnen om ons heen zien hoe het gezin steeds verder uit elkaar valt, dat relaties vaak eindigen in een scheiding, er veel alleenstaande moeders zijn, kinderen hun veiligheid kwijtraken en door Jeugdzorg zelfs vaak uit huis worden geplaatst. Schoolkinderen worden vroegtijdig geconfronteerd met platte seks, porno en andere woke-ideologieën. Waar moeten zij hun morele en seksuele maatstaven vandaan halen? In een schooltelevisie-uitzending met naakte transgenders zei een meisje van 12 jaar: “Ik vond het eerst wel vreemd, maar eigenlijk is het heel gewoon.” Kinderen worden meegenomen naar de Queer & Pride Amsterdam en de Canal Parade en zien verheerlijking van porno, volledig los van de traditionele waarden.”
Je stelt in je lezing dat de ondermijning van een natuurlijk seksuele ontwikkeling een bewust project is gericht op ‘maatschappelijke ontwrichting’. Wie voeren dit uit en waarom?
De Canadese psychiater George Bock Chisholm, de eerste directeur van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), heeft gezegd: “Voor het bereiken van één wereldregering is het nodig om de gedachten van de mensen te ontdoen van hun individualisme, loyaliteit aan gezinstradities, nationaal patriottisme en religieus dogma”.
De huidige seksuele revolutie wordt geleid vanuit de VN (WHO) en EU. Verscholen voor de publieke opinie is er een programma opgezet door de politiek, instituties en opleidingsinstellingen. Hieruit is langzamerhand een enorm maatschappelijk omvormingsprogramma ontstaan waarmee alle uitgangspunten worden vernietigd van een vrije maatschappij, waardoor deze totalitaire trekken aanneemt. De Duitse schrijfster en socioloog Gabriele Kuby maakt in haar boek De seksuele revolutie – een van de beste boeken over het ontstaan van de genderideologie – duidelijk wat er nu achter onze rug om gebeurt en hoe kinderen in westerse landen al vanaf de peuterleeftijd worden geseksualiseerd. Kuby schrijft verder ‘dat er een groeiende intolerantie is naar of discriminatie van ieder die vast wil houden aan traditionele waarden. Het is nu taboe om de vernietigende gevolgen van pornogebruik te benoemen. Politici en opinieleiders halen hun schouders op of kijken de andere kant op.”
Hoe uit zich dit in Nederland?
“De Rutgers Stichting speelt een belangrijke rol in de seksualisering van schoolkinderen en het stimuleren van de seksuele ideologieën. Boegbeeld Jan Rutgers (1850-1920), arts en predikant, was een voorvechter van vrije seks, geboortebeperking en mensenrasverbetering. Hij werkte nauw samen met International Planned Parenthood, een wereldwijde, door de Rockefeller Foundation gefinancierde organisatie voor eugenetica (rasverbetering) en geboortebeperking, waarvan de vader van Bill Gates 25 jaar ceo was. De Rutgers Stichting is verweven met allerlei andere organisaties, het is een hele stamboom. Zij was ook beheerder van de Edward Brongersma Stichting. Brongersma was een pedofiel PvdA-Kamerlid met een gigantische verzameling kinderporno. Dat materiaal wordt nu beheerd door het Fonds Wetenschappelijk Onderzoek Seksualiteit (FWOS). Het is een incestueuze situatie: het FWOS geeft Rutgers geld om onderzoek te doen naar kinderseksualiteit. En de FWOS krijgt geld van de overheid, ons belastinggeld.”
Hoe kunnen we hier iets aan doen? “Door bewustwording. Stoppen ons te laten misleiden. Er is nu een opzettelijke agenda gaande van afbraak en vernietiging van het diepste wezen van de mens, te beginnen bij kleine kinderen. Kinderen zijn tot hun zevende nog heel vatbaar voor inprenting. Hun onschuld wordt vermoord. Scholen en universiteiten worden ingezet voor de verspreiding van de transgenderagenda. In Nederland mogen meisjes al op hun zestiende hun borsten laten verwijderen zonder medeweten/toestemming van de ouders. Het is onverantwoord kinderen en jongeren al zo’n ingrijpende beslissing te laten maken. Pas in het 26e levensjaar zijn de hersenen volgroeid. In Amerika laat Chloe Cole, een 19-jarige activiste met transgenderspijt, een krachtig geluid horen tegen gendertransitie op veel te jonge leeftijd. Kinderen op school naar naakte transgenders laten kijken, is hen laten wennen aan volstrekte idioterie en seks van volwassenen tot ze het normaal vinden.”
Wat kunnen wij als moeders en grootmoeders doen?
“Als moeders en grootmoeders hebben wij de taak ons verzorgend principe te huldigen, door waar en wanneer we maar kunnen het mensonterende narratief te ontkrachten. Door te leven, te delen en uit te leggen wat de ware betekenis en functie is van de sacrale menselijke seksualiteit. Laten we met respect omgaan met onze schepping.”
Bronnen:
> Judith Reisman over Alfred Kinsey.
> Alfred Kinsey kreeg geld van de Rockefeller Foundation.
> Het verhaal van David Reimer.
> Over het Travistock Institute.
> Over de Frankfurter Schule.
> Over Planned Parenthood.
> Interview met Gabriele Kuby
> Chloe Cole over transprocedures.